Can emergent strategies can help through the crisis? Internal factors for a successful facilitation of emergent strategies
Veranstaltung: Improving the Functioning of Agri-Food Value Chains in the South Caucasus Region
Datum: 04.10.2024
Ort: Tiflis (Georgien)
Referent: Mybes, Katharina
Das Markensteuerrad zur Betrachtung einer Weinregion: Vergleich der Markenidentität mit dem Markenimage von Südtiroler Wein im süddeutschen Raum
Veranstaltung: 64. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus e.V. (GEWISOLA)
Datum: 26.09.2024
Ort: Gießen (Deutschland)
Referent: Mybes, Katharina
Strategic Management
Veranstaltung: "Wine Business" International Summer School
Datum: 19.07.2024
Ort: Yerevan (Armenien)
Referent: Mybes, Katharina
Geographic indications: challenges and opportunities in the context of international marketing
Veranstaltung: "Wine Business" International Summer School
Datum: 18.07.2024
Ort: Yerevan (Armenien)
Referent: Mybes, Katharina
Starting Point for a Strategy to promote Macedonian wine using Tikves PDO
Veranstaltung: Preparation of Strategic and Action Plan with Marketing strategy for promotion of GI wine from North Macedonia
Datum: 28.11.2023
Ort: Skopje (Nordmazedonien)
Referent: Mybes, Katharina