Can emergent strategies can help through the crisis? Internal factors for a successful facilitation of emergent strategies
Event: Improving the Functioning of Agri-Food Value Chains in the South Caucasus Region
Date: 04.10.2024
Location: Tiflis (Georgien)
Speaker: Mybes, Katharina
Das Markensteuerrad zur Betrachtung einer Weinregion: Vergleich der Markenidentität mit dem Markenimage von Südtiroler Wein im süddeutschen Raum
Event: 64. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus e.V. (GEWISOLA)
Date: 26.09.2024
Location: Gießen (Deutschland)
Speaker: Mybes, Katharina
Strategic Management
Event: "Wine Business" International Summer School
Date: 19.07.2024
Location: Yerevan (Armenien)
Speaker: Mybes, Katharina
Geographic indications: challenges and opportunities in the context of international marketing
Event: "Wine Business" International Summer School
Date: 18.07.2024
Location: Yerevan (Armenien)
Speaker: Mybes, Katharina
Starting Point for a Strategy to promote Macedonian wine using Tikves PDO
Event: Preparation of Strategic and Action Plan with Marketing strategy for promotion of GI wine from North Macedonia
Date: 28.11.2023
Location: Skopje (Nordmazedonien)
Speaker: Mybes, Katharina