PROMOTIONSBÜRO: Herzlichen Glückwunsch Leonie Dries!

Herzlichen Glückwunsch Leonie Dries!

Leonie Dries hat ihre Dissertation mit dem Titel “Microbial structure and diversity in the rhizosphere of grape vines (Vitis vinifera L.)"  am 21. Dezember 2023 an der Hochschule Geisenheim University erfolgreich verteidigt.

Ihr Promotionsverfahren wurde über die Promotionsplattform Geisenheim-Gießen-Marburg koordiniert und gemeinsam von Prof. Dr. Otmar Löhnertz, Hochschule Geisenheim University und Prof. Dr. Sylvia Schnell, Justus-Liebig-Universität Gießen betreut.

Die Dissertation wurde  von Prof. Dr. Otmar Löhnertz zusammen mit  Prof. Dr. Sylvia Schnell und Prof. Dr. Tillmann Lüders evaluiert.

Congratulations, Leonie Dries!

Leonie Dries successfully defended her doctoral thesis entitled “Microbial structure and diversity in the rhizosphere of grape vines (Vitis vinifera L.)" on December 21, 2023 at Hochschule Geisenheim University.

Her Doctorate, carried out within the framework of the Doctoral Platform Geisenheim, Giessen, Marburg was jointly supervised by Prof. Dr. Otmar Löhnertz, Hochschule Geisenheim University, Geisenheim, Germany and Prof. Dr. Sylvia Schnell, Justus Liebig University Giessen, Germany.

Her thesis has been evaluated by Prof. Dr. Löhnertz  in collaboration with Prof. Dr. Sylvia Schnell  and Prof. Dr. Tillmann Lüders, Bayreuth University, Germany.

Kategorien: Interne Mitteilungen, Wissenschaftlicher Nachwuchs, Nachrichten